وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۰۴
آبان ۹۱

سلام دوستان :)

اگر برنامه نویس خوبی هستید این مطلب رو حتما بخونید:

ثبت نام مسابقه برنامه نویسی بیان که امسال به صورت بین المللی برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقه علمی آن لاین مهارت، سرعت، دقت و خلاقیت برنامه نویسان را ارزیابی می کند و مرحله اول مسابقه سال ۹۱ از روز پنج شنبه ۴ آبان به مدت سه روز برگزار می شود و نفرات برتر به مرحله بعدی راه پیدا می کنند.

در مرحله سوم نیز که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، ۲۰ برنامه نویس ایرانی با ۲۰ برنامه نویس برتر خارجی طی ۳ ساعت به رقابت خواهند پرداخت.

انتخاب زبان برنامه نویسی در این مسابقه انفرادی آزاد است و سوال های آن توسط برنامه نویسان شرکت بیان که از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر و ریاضی هستند طراحی شده است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات یبشتر می توانند به آدرس contest.bayan.ir مراجعه کنند.


  • مسابقه برنامه نویسی بیان، جهت سنجش خلاقیت، مهارت و سرعت شما در برنامه نویسی در سه مرحله برگزار می شود.
  • مسابقه برنامه نویسی بیان، به صورت بین المللی برگزار می شود.
  • مسابقه برنامه نویسی بیان، در دو بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود.
  • امتیاز هر سوال تابعی از سرعت حل مساله و تعداد افرادی است که آن را حل کرده اند.
  • مرحله اول مسابقه به عنوان مرحله ی انتخابی در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۱ به صورت آنلاین و به مدت ۴۸ ساعت برگزار می شود.
  • برای گذراندن مرحله ی انتخابی کافیست حداقل به یک سوال از چهار سوال آن جواب درست بدهید.
  • مرحله دوم مسابقه به صورت حذفی در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۱ به صورت آنلاین و به مدت ۳ ساعت برگزار می شود.
  • شرایط صعود از مرحله ی دوم برای بخش دانش آموزی و آزاد و بین المللی متفاوت بوده و به زودی به طور دقیق اعلام خواهد شد.
  • مرحله سوم یا فینال مسابقه به صورت حضوری و در بهمن ماه ۱۳۹۱ برگزار می شود.
  • در مرحله دوم و سوم شرکت کنندگانی از کشور های دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد.
  • به برگزیدگان مراحل دوم و سوم مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جوایز مسابقه در صورت برنده شدن شرکت کنندگان ایرانی در مرحله نهایی:

نفرات ذیل نیز تیشرت مسابقات + تقدیرنامه + دعوتنامه بیان دریافت خواهند کرد:

  • 50 نفر اول مسابقه حذفی
  • دانشجوی برتر هر استان
  • دانش آموز برتر هر استان
  • 10 دانش آموز برتر پسر
  • 10 دانش آموز برتر دختر

هزینه اقامت و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان شهرستانی راه یافته به مرحله نهایی به عهده بیان خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی