وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۷
آبان ۹۱

سلام


با استفاده از سایت تحریرگر می توانید به آسانی و بدون نیاز به عضویت و یا پرداخت شارژ و.. به صورت آنلاین متن مورد نظرتان را نوشته و با زدن یک کلیک آن را به تصویری با خط زیبای نستعلیق دربیاورید.
و بعد از آن را ذخیره کرده و در طرح های خود استفاده کنید.
در سایت تحریرگر همچنین می توانید برای متن خود کادری از میان کادر های پیشفرض سایت برگزینید تا به نوشته خود زیبایی بیشتری بدهید و حتی میتوانید خروجی را چاپ نمایید.
برای ورود به سایت تحریرگر اینجا کلیک کنید
راستی.. تعریف تحریرگر رو از زبان خودش هم بشنوید بد نیست:
"بسته نرم افزاری برخط و رایگان تحریرگر، امکان این را به شما می دهد که به سادگی بتوانید فرم های تبریک، لوح و سایر متون فارسی را به خط نستعلیق، آنلاین بنویسید. شما می توانید با انتخاب طرح قاب برای حاشیه، به زیبایی و جذابیت متن نستعلیق خود بیفزایید."
۹۱/۰۸/۱۷
سجاد نجفی

نظرات  (۲)

زیباترین پوسته های وردپرسی را از ما بخواهید.
دیدن وبسایت ما هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
http://www.higgsboson.ir/
پاسخ:
از قول گفتنی پـ نـ پـ شماره حساب بده میخوام سایتتو ببینم!! :)
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی درباره جنگ 8 روزه غزه نوشت:

«موشک های ایران در غزه دولت تهران را به وجد آوردند.»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی