وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۲۰
آذر ۹۱

خبرگزاری فارس: شایعه تاریک شدن 3 روزه زمین در دی‌ماه صحیح نیست

سلام. از یکی از بچه های دانشگاه شنیدم که میخواد زمین سه روز تاریک بشه و .. بعد که اومدم خونه دقیقا همون حرفا رو از زبون یکی از اعضای خانواده شنیدم این شد که موضوع برام جالب شد..


و دنبال تحقیق درباره این موضوع این خبر خیالمو راحت کرد:

خبرگزاری فارس: یک کارشناس نجوم با اشاره به ارسال ایمیل‌هایی در میان کاربران اینترنتی گفت: این ایمیل خبر از تاریک شدن زمین به مدت سه روز در دی‌ ماه سال جاری می‌دهد که چنین مطلبی به هیچ عنوان از نظر علمی صحیح نیست.

عمران مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در روزهای اخیر شایعاتی درباره تاریک شدن زمین از تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه امسال در فیس‌بوک و اینترنت به گوش رسیده است که در انتهای ایمیل نیز لینکی از سایت ناسا قرار گرفته است.

وی افزود: دلیل این موضوع هم‌ترازی خورشید، زمین و مرکز کهکشان راه شیری بیان شده است و ادعا شده که برای نخستین بار است که خورشید و زمین با یکدیگر هم‌تراز می‌شوند.

این کارشناس نجوم با بیان اینکه مطابق این ادعا در زمان هم‌ترازی زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر می‌کند، تصریح کرد: در ادامه این ادعا زمین پس از رسیدن به بعد صفر به بعد چهارم کرده و سپس با تغییر بزرگی روبرو شده و شاهد جهان جدیدی هستیم.

وی با بیان اینکه این شایعات در واقع ادامه پیش‌بینی‌های نادرستی است که درباره تغییر و نابودی زمین در سال 2012 می‌شد، تاکید کرد: هم‌ترازی کائنات شاید امری کم‌نظیر باشد اما تا به حال بارها و بارها اتفاق افتاده است.

مرادی با اشاره به اینکه بارها شاهد بوده‌ایم چنین لینک‌هایی در انتهای برخی اخبار قرار می‌گیرد، تاکید کرد: همچون موارد مشابه قرار گرفتن لینک ناسا در انتهای این ایمیل نشانه تایید این موضوع توسط ملی هوانوردی و فضایی آمریکا نیست و به احتمال قوی مطلب لینک شده تنها اشاره به هم‌ترازی کائنات داشته است که مورد سوء‌استفاده سازندگان این ایمیل برای مستند کردن ادعایشان قرار گرفته است.

___________________

موفق باشید دوستان .. امیدوارم هیچگاه این شایعات و پیش بینی های چه راست و چه دروغ کافران رو گوش نکنیم که صد البته برای ما بهتر اینه که بریم ببینیم اعمه معصومین و قرآن، این معجزه الهی چی گفتند و به دستورات اونها عمل کنیم تا اگر هم زمین و زمان خراب شد ضرر نکنیم!

نظرات  (۲)

به نام خدا سلام در قرآن در چند سوره حوادث وحشتناک خداوند یاد کرده .ولی باید با منطق ودلایل ثابت شده پیش رفت..وبا یقین و باور های دینی باور کنیم.

پاسخ:
سلام
بله همینطوره که می فرمایید. اصلا چه دلیلی داره که یک مسلمان به شایعات کافران گوش بده. اونها عقیدشون اینه که دنیا فلان وقت تموم میشه و عقیده ما یه چیز دیگس و به عقیده اونها کاری نداریم.
عقیده ما برخواسته از قرآن و مفسرین واقعی قرآن یعنی پیامبر و امامان معصوم است ولی عقیده کافران برخواسته از توهمات خودشان و پیشینیان آنها از دنیاست.
به نام الله سلام خانم راضیه راست می گویند .ما باید به قرآن مراجعه کنیم. ولی چند حادثه روی خواهد داد. دزر سوره دخان آیه های 10 و11 را بخوانید در سوره های احزاب,ملک ونازعات که آخر دنیا را الله می داند. از نظر علمی هم کسی که علم به نجوم وستاره شناسی داشته باشد. در سوره طارق هم اشارهای شده که نورش به دلهای جاهلان فرو رود.الله اعلم 
پاسخ:
سلام
آیات را خواندم.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی