وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۰
تیر ۹۲

امام

سلام دوستان؛

امروز در گشت و گذاری که در وب و اخبار داشتم در قسمت دیدگاه‌های یک سایت خبری به کامنتی ناب و خواندنی برخوردم که گفتم اینجا با اسم همون فرد باز نشر کنم. همانطور که از تصویری که گذاشم معلومه این کامنت درباره امام زمان (عج) هست که در ادامه خواهید خواند..


نویسنده یادداشت(کامنت): بهرام محمدی


منتظرین امام زمان (عج)
اول العلم معرفت الجبار آخرالعلم تعویض امرالیه
رسول خدا (ص) می فرمایند : اولین علمها شناخت خدااست و آخرین آنها تسلیم شدن در برابر اوامر الهی است .

منتظرین امام زمان (عج) چند گروه هستند .

الف ) منتظرین گمراه : اینها کسانی هستند که نشسته اند و دست روی دست گذاشته اند تا حضرت تشریف بیاورند و کارها را اصلاح نمایند .

ب ) منتظرین مخرب : آنها کسانی هستند که هم گناه می کنند و هم دعوت به گناه می کنند به امید اینکه عالم از ظلم و جور اشباح شود تا حضرت ظهور کنند!

ج ) منتظرین غافل : اینها کسانی هستند که برای ظهور حضرت دعا می کنند و ختم می گیرند ولی در بند اصلاح خود و زن و بچه و خانواده نیستند .

د ) منتظرین عاقل : اینها کسانی هستند که داءم بیاد خدا و در فکر اصلاح خود و خانواده و بندگان هستند.

سه گروه اول وقتی امر ظهور واقع شود اگر خدا و امام زمان (عج) دستگیری کنند جزء خوارج زمان خود می شوند مگر دسته دسته چهارم که داءم به فکر امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح خود و خانواده خود و اجتماع هستند.

_______________________________________


همه دنیا بدانند ما شیعه ها صاحب داریم،پسر فاطمه خواهد آمد،ارباب ما خواهد آمد،یوسف گم گشته فاطمه خواهد آمد،مولای ما خواهد آمد،آن غم خوار بی کسان خواهد آمد،بخدا رهبر اسلام خواهد آمد،شیعیان را غم گسار مهربان خواهد آمد،خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد،طبیب دردمندان خواهد آمد،شفا بخش دل امیدواران خواهد آمد،منجی عالم،پناه بی پناهان خواهد آمد،صبر کن فاطمه،ای بانوی پهلو شکسته،مهدیت با شیشه درمان خواهد آمد،بخدا طرفدار ما بی کسان خواهد آمد،آقا جان بخدا ما غریب شدیم،پسر فاطمه،بخدا شیعه ها بی کس شدند،آقا جان هرکس می رسه،تو سرمون می زنه،آری همینه،کسیکه آقاش بالاسرش نباشه تو سرش می زنند،قربونت برم،بسه دیگه،حجت ابن الحسن،شیعه ها پژمرده شدند،پسر فاطمه دوستانت افسرده شدند،مهدی قرآن طرفدارانت دلشکسته شدند،فراق خودمون کممونه ما رو سر زنش می کنند،می گن اگه آقا داشتید می اومد،الهی به پهلوی شکسته زهرا،خدایا به صورت صیلی خورده زهرا،الهی به جگر پاره پاره امام حسین،الهی به سر بریده امام حسین قسمت می دم حالا دیگه فرجشو نزدیک کن،آقا جان ما هم دلمون خونه.


اللهم عجل لولیک الفرج
برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات

نظرات  (۳)

۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۷ سجاد چراغی
خیلی زیباست

۲۳ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۵ مکتب شیعه
تقسیم بندی جالبی بود.
متشکر از مطالب مفیدتان
پاسخ:
قابلی نداشت :)
باید از نویسنده‌اش تشکر کرد: آقای بهرام محمدی
سلام وبلاگتون عالیه
ی سر به وبلاگ ماهم بزن
منتظریم
لطفا نظربدهید
پاسخ:
سلام
ممنون، لطف دارید.
حتما..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی