وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۳۰
آبان ۹۸

سلام دوستان

در گذشته سعی کردم سرویس های ایرانی خوب رو که خودم باهاشون کار کرده بودم رو به شما معرفی کنم.

امروز میخوام براتون یکی از بهترین شبکه های اجتماعی(پیام رسان‌های) ایرانی رو بهتون معرفی کنم.

خیلی میشه مقدمه چید اما بگذریم؛ برم سر اصل مطلب...

پیام‌رسان گپ

من شخصا این پیام رسان رو دوست دارم :) چرا چون به مسائل توسعه ای خودش اهمیت میده و مدام در حال پیشرفت هست. 

* سرعت عالی

* امکان ایجاد کانال و گروه

* دارای قابلیت تماس صوتی با مخاطب

* امکان دسته بندی چت ها و کانال ها و گروه ها به صورت دلخواه و یا استفاده از حالت پیشفرض

* دارای نسخه های ویندوز، وب، اندروید و آی‌آو‌اس

* امکان انتقال پول به مخاطبین (کیف پول)

* دارای ربات ارتباط دهنده بین گپ و تلگرام (مثلا شما میخواید یک فایل یا فیلم رو در تلگرام دانلود کنید میفرستید به این ربات این توی گپ به شما تحویل میده، تبادل داده شما توی گپ نیم بها و برای بعضیاپراتورها رایگانه!)

* امکان ساخت ربات و دارای ربات هواشناسی و چند ربات کاربردی دیگه

* ترافیک نیم بها و رایگان برای بعضی اپراتورها/ISPها

* دارای بخشی به نام خدمات مالی: پرداخت با گپ(بر اساس بارکد)، ارسال پول، پرداخت قبض، خرید شارژ، ارسال صورتحساب(آی دی طرف اگه عضو گپ باشه یا شماره موبایلش اگه عضو گپ نباشه رو مینویسی، حالا مبلغی که اون باید پرداخت کنه همراه توضیحات مینویسی، اگه عضو باشه واسش توی گپ صورتحساب میره اگه عضو نباشه واسش پیامک میشه که توی پیامکش هم توضیحات و مبلغ و اسم شما هست و زیرش لینکی هست که مخاطب میتونه با اون پرداخت انجام بده.)

* دارای بخش تنظیمات که تنظیمات اون هم پیشرفته هست (به ویژه بخش تنظیمات حریم خصوصی)

* امکان چت صوتی

*امکان حذف پیام ارسال شده برای مخاطب

* دارای فضای ابری

* دارای بخشی به نام پروتال کسب و کار گپ که توی اون میتونید با مستنداتی که در اختیارتون میذاره ربات، فروشگاه، مسابقه و آزمون بسازید

* امکان عضویت ایرانیان خارج از کشور یا بهتره بگیم امکان عضویت با شماره ای غیر از ایران! (کد تایید به هر شماره ای با کد هر کشوری فرستاده میشه)

معایب:

* تعداد اعضای کم و شناخته شده نبودنش

* اگه گوشی رو به صورت افقی بگیرید گپ افقی نمیشه(حالت افقی نداره کلا) اما فقط در حالت پخش یک فیلم میتونید اون رو به صورت افقی ببینید (و نه تصاویر)

* این روزا فضای گوشی دغدغه همه هست اما توی گپ امکانات خالی کردن کش کمه و فقط به یک دکمه آزادسازی حافظه در منوی تنظیمات بسنده کرده. در حالی که بهترین کار این هست که علاوه بر امکان خالی کردن کش یک گروه یا کانال یا چت یک دکمه هم برای آزادسازی هر مدیا قرار میگرفت.

برای ورود به سایت این پیام رسان اینجا رو کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی