وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۲
آذر ۹۸

سلام دوستان

حتما تا حالا شده یکی به شما تماس بگیره اما شماره اون رو ذخیره نداشته باشید اما کنجکاو باشید بدونید که کی بوده.

امروز میخوام یه سایتی رو به شما معرفی کنم که هم میتونید به دیگران کمک کنید که هویت شماره های ناشناس رو به بقیه بگین و هم از تجربه دیگران در مورد شماره های ناشناسی که بهشون تماس گرفتن مطلع بشین.

سایت تلگاردر (telguarder) که برای 27 کشور بخش جداگانه ای طراحی کرده به شما این امکان رو میده که بر اساس نظرات و تجربیات کاربرانش تشخیص بدین که این شماره ای که به شما تماس گرفته امن هست یا خیر(مزاحم هست!)

این سایت یک برنامه اندریدی هم داره که با ارتباطی که با داده های موجود در سایتش وقتی کسی به شما تماس میگیره و ناشناس هست میگه که شماره امن هست یا نه.

توی این سایت هر شماره یک صفحه اختصاصی داره که توی اون میتونید نمودار تماس های اون شماره، تعداد دفعات جستجوی اون شماره و تاریخ آخرین جستجو و میزان امنیتش رو ببینید:

ضمن این که اگر خودتون هم تجربه ای در مورد این شماره دارید میتونید به دیگران اطلاع بدید و نظرتون رو به اشتراک بذارید و به اونها در شناسایی اون شماره کمک کنید:

توی صفحه اصلی‌ش هم میتونید از آخرین شماره های ثبت شده و گزارش های مردمی در رابطه با اون مطلع بشین.

ورود به سایت تلگاردر (بخش ایران)

↓ نظرتون رو بگین ↓

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی