وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۹
مهر ۹۱

سلام به همه دوستان

pmviewer
امروز یکی از شرکت های فروش لپ تاپ یک ایمیل حاوی فایل اکسل 2010 یا شاید هم 2007 برایم فرستاد که لیست قیمت های لپ تاپ آن شرکت بود . اما این فایل برای رایانه من ناشناخته بود و من نمی توانستم آن را با نسخه آفیسی که در ویندوزم دارم باز کنم(office 2003) برای همین در اینترنت به دنبال نرم افزاری گشتم که بتواند این فایل را برایم باز کند و نمی خواستم به خاطر یک فایل مجموعه آفیس 2010 را بخرم و بعد با صرف کلی وقت آن را نصب کنم .
در جستجویی که داشتم به این سایت برخوردم. در این سایت دو نرم افزار رایگان ارائه شده است که یکی از آن ها فایل های اکسل از نسخه های مختلف آفیس را باز می کند . نرم افزار دوم کارش باز کردن پرونده های متنی آفیس نسخه ها مختلف است. مهمترین ویژگی که هر دوی این نرم افزار ها دارند این است که رایگان هستند.
کم حجم بودن این دو نرم افزار یکی از ویژگی های بسیار عالی در آن ها است. (هر کدام حدود 4 مگابایت)
و ویژگی دیگر این دو نرم افزار پشتیبانی از UTF-8 است بدین معنا که اگر فایل آفیس شما فارسی باشد به خوبی و درستی آن را نمایش خواهد داد.
یکی از ویژگی های دیگر این نرم افزار .. بهتره خودتون ویژگی های دیگر این نرم افزار را در سایت این نرم افزار بخونید :) : http://www.officeviewers.com/
البته ممکن است بعد از نصب برنامه و اجرای آن شکه شوید! (همینطور که من شکه شدم!) چرا ؟؟ چون در اولین اجرا برنامه از شما تقاضای وارد کردن شماره سریال می کند!! اما هیچ جای نگرانی نیست! ، دروغی در کار نبوده و این برنامه هنوز هم رایگان است! در این پیام دکمه ای تحت عنوان Register now... وجود دارد روی این دکمه کلیک کنید و در سایت باز شده ثبت نام کنید یادتان باشد که ایمیل را در این فرم به دقت وارد کنید زیرا شماره سریال برنامه را به ایمیل شما ارسال می کند.
بعد ایمیل خود را باز کرده و شماره سریال را کپی کرده و در قسمت enter serial number نرم افزار وارد کنید. به همین سادگی به همین .. :)
برای دانلود نرم افزار معرفی شده به سایت سازنده نرم افزار به آدرس زیر مراجعه کنید:

نظرات  (۱۱)

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی. از دیشب در ب در ی دانلودم.حرف ندارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داداش مخلصتیم دمت گرم کارت خیلی درسته
عجب برنامه خفنی
فدات
پاسخ:
دم شما هم گرم که موجب دلگرمی نویسنده میشید...
خوشحالم که مفید بوده براتون.
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۹ علی اعلمی فر

ممنون خیلی عالی بود

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۹ مهدی بنی اسدی
سلام
بسیار عالی بود
آفرین بر شما
خیلی تشکر میکنم و برای شما و خانواده محترم آرزوی بهترین ها رو دارم
پاسخ:
سلام
صد آفرین بر شما :)
موفق باشید
اقا بسیار ممنون گل کاشتی هم عالیه هم راحت دانلود و راحتتر نصب میشد بسیار ممنون
پاسخ:
ممنون از شما
قابلی نداشت :)
چرا میگه سریالی که وارد کردین درست نیست
پاسخ:
نیدونم
دوباره با یک ایمیل دیگه تست کنید شاید درست بشه.
سلام . ممنون از مطالب مفیدتون. منم یه سایت معرفی میکنم که بدون نیاز به نصب فایل خاصی ، فقط با آپلود کردن فایل اکسل میتونید بازش کنید. لینکش رو براتون میذارم
https://sheet.zoho.com/excelviewer

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما...
بسیار عالی. یک فایل اکسل 2010 پسورد دار داشتم که بسیار ضروری بود و دسترسی به آفیس 2010 هم نبود. خیلی گشتم و چندین سایت آنلاین و برنامه را دانلود کردم اما هیچ کدام جواب نداد تا به اینجا رسیدم. دستت درد نکند موفق باشی.
پاسخ:
ممنون از شما.
موفق باشید

عالی

ممنون عالی بود
پاسخ:
خواهش میکنم. موفق باشید
آقا خیلی عالی .   مرسی از راهنماییتون
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی