وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۲۲
تیر ۹۳

سلام دوستان

میخواهیم با سایتی آشنا شویم که انواع خدمات جذاب نوشتاری را به شما ارائه میده از تبدیل و جایگزینی حروف فارسی و انگلیسی گرفته تا تبدیل متن به کد کیوآر و...

اسم این سایت شاید جذاب‌تر از خدمات اون باشه: «کپی ! پِیست کُن!»
کارهای مختلف و جذابی میشه با خدمات نوشتاری ارائه شده در این سایت انجام داد که از جمله اون‌ها میشه به این موارد اشاره کرد:
  • ارائه کاراکترهای مخفی ویندوز
  • ارائه شکلک های یاهو و فیسبوک
  • تبدیل متن به کیوآر کد
  • تبدیلگرهای تغییر ظاهر حروف
  • جمله و اس ام اس های جدید
  • تبدیل نقاشی به کاراکتر
  • شکلک های متحرک متوسط، شکلک های ریزه میزه، کاراکتری و...
  • خطهای جداکننده کاراکتری
  • تصاویر کامنت گزاری
  • تبدیل حروف فارسی به فارسی
  • تبدیل حروف به کاراکترهای مشابه
  • تغییر فونت حروف لاتین
  • وارونه کردن حروف لاتین
  • کوچک کردن حروف بزرگ
  • اشکال گرافیکی و هندسی، کاراکترهای ریاضی
  • کاراکترهای تصویری، مالی، نمادی، کلاسیک، الفبایی، علامت گذاری، پیکان ها، اعداد

برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید

نظرات  (۶)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۱ امیرحسین احمدی
ممنون باحال بود.
سر کاریه. سایته باز میشه میبرتت یه جا دیگه

پاسخ:
سلام. احتمالا اون روز که شما مراجعه کردید سرورشون قطع بوده. الان سایتشون باز هست و فعاله
مهدی گل محمد


پاسخ:
بله؟!

آغوش تو پایان تمام ماجراس

پاسخ:
چی شده؟!

در تصویر بالا چند سوراخ وجود دارد؟

الا باید کجا بنویسیم؟؟؟؟؟

پاسخ:
چیو کجا بنویسید؟ ببینید توی سایتش به شما امکان مثلا زیبا نویسی میده. اگر خروجی که بهتون میده به صورت متنی باشه هر جا که کادر متنی داره میتونید امتحان کنید. حتی توی بخش نظرات سایت ها و وبلاگ ها و... و اگر به صورت تصویری باشه یعنی خروجی یک عکس هست میتونید به عنوان عکس برای هر کس که میخواید بفرستید یا هر جا که میخواید استفاده کنید. (توی وبلاگ، توی پروفایلتون و... )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی