وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۲۵
خرداد ۰۰

سلام دوستان

تا حالا شده که نزدیک امتحانات باشید و نیاز باشه که کلاس های مجازی که قبلا ضبط شده رو با سرعت بالا ببییند؟ خب برای این کار نیاز دارید که فایل ویدئویی کلاسو داشته باشید. و از طرفی ممکنه سامانه ویدئوهای ضبط شده دانشگاه تون اجازه دانلود رو نده و مجبور هستید که با یک برنامه شروع به ضبط هر جلسه از کلاس کنید که این کار ممکنه خیلی طول بکشه و شما در حال ضبط هم نمیتونید کار دیگه ای انجام بدید. در این آموزش میخوایم ببینیم چطور میشه همزمان چندین جلسه رو ضبط کرد و همزمان کار دیگه ای هم انجام بدیم!

برای این کار ابتدا نیاز به مرورگر کروم خواهیم داشت.

حالا باید این افزونه رو به کروم اضافه کنیم:

Skyroom Screen Sharing and Recording

با کلیک روی اسم افزونه وارد صفحه نصب افزونه بشین و نصب کنید.

 

حالا میتونید چندین کلاس رو با هم شروع به ضبط کنید. هر کلاس رو توی یک تب از مرورگر باز کنید و روی آیکون Skyroom Screen Sharing and Recording بزنید تا کادر ضبط نمایش داده بشه. با کلیک روی چرخ دنده کنار کادر این افزونه میتونید تنظیمات افزونه رو ببینید و کیفیت ضبط و جزییات دیگه رو تعیین کنید. این قابلیت هم جالبه که در حال ضبط هر تب از مرورگر میتونید بگین که اون تب رو روی حالت سکوت کنه (mute).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی