وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۲۶
ارديبهشت ۰۰

سلام دوستان

چند وقت پیش می‌خواستم یه طرح قاب گوشی با موضوع باب اسفنجی طراحی کنم. اینترنت رو برای یک طرح خوب زیر و رو کردم. حالا طرح هایی که پیدا کردم رو میخوام با شما به اشتراک بذارم که اگر جایی نیاز داشتید استفاده کنید. البته طرح قابی که طراحی کردم رو هم توی فایل ها گذاشتم (همراه با فایل psd).

لینک دانلود رو در ادامه میذارم...

دانلود مجموعه طرح های باب اسفنجی و پاتریک

این مجموعه شامل چندین طرح باب اسفنجی، با فرمت های png، jpg، psd و jfif هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی