وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۳۱
ارديبهشت ۹۸

سلام دوستان

میخوایم با هم آموزش های برنامه نویسی زبان پایتون که توسط کری شافر(Corey Schafer) در یوتیوب آپلود میشه رو اینجا مرور کنیم. هدف فقط خلاصه برداری و متنی کردن بخشی از توضیحات ایشون هست. امیدوارم با هم آموزش ها رو به پیش ببریم و استفاده کنیم. در پست های بعد آموزش رو شروع میکنیم.

این نکته رو هم بگم که تصور نکنید که من خودم این زبون رو یاد دارم، خیر، من تازه دارم شروع میکنم و نکاتی که یادداشت برداری کردم رو تصمیم گرفتم توی وبلاگم منتشر کنم.

خب بهتره که اینجا صفحه مستر شافر رو توی یوتیوب بهتون معرفی کنم که خودتون هم بتونید ویدئوها رو ببینید:

https://www.youtube.com/channel/UCCezIgC97PvUuR4_gbFUs5g


توی صفحه فوق مطالب مختلف و آموزش های زیادی وجود داره و این لینک لیست پخش آموزش پایتون در صفحه ایشون هست:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL-osiE80TeTskrapNbzXhwoFUiLCjGgY7


موفق باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی