وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۰۵
اسفند ۹۲
سلام دوستان، وبلاگنویسی پیامکی یکی از خدمات جدید سایت های وبلاگدهی است. سیستم وبلاگدهی بیان نیز این امکان جالب رو برای کاربرانش فراهم کرده. این نوشته رو به صورت پیامکی برای وبلاگ ارسال کردم :-)
۹۲/۱۲/۰۵
سجاد نجفی

نظرات  (۲)

/سلام
با مطلب "همت را از این حلزون یاد بگیر" بروزم
تشریف بیارید

.:: اَللهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ::.



پاسخ:
سلام بر شما
وبلاگتون رو دیدم.
موفق باشید
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۵۶ سید جواد رحیمی
سلام مهندس آره خیلی عالیه و از دیر زمانیه فعاله
پاسخ:
سلام سید جان
چه خبرا؟ کم پیدایی :)
من مهندس نیستم :| من حقوقــ ـ .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی