وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۰۲
مهر ۹۱

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر


این اولین نوشته من در وبلاگ جدیدم است. امیدوارم بتوانم در وبلاگ مطالبی بنویسم که برای شما دوستان مفید واقع شود.

آدرس وبلاگ قبلی من در قسمت پیوندها از ستون کناری وبلاگ موجود است.


نظرات  (۲)

موفق باشیدوسبز

 

پاسخ:
ممنون.همچنین :)
موفق باشین ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی