وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۲
مهر ۹۱

سلام

تعداد سایت های طراحی سایت رو به افزایش است و هر گونه فردی ممکن است خود را به شما طراح حرفه ای وب معرفی کند در حالی که شاید تا به حال یک قالب یا یک خط کد را هم با دست خود ننوشته باشد.

در نتیجه ممکن است سر شما کلاه نچندان کوچکی برود! پس خوب مراقب باشید!

این گونه افراد با ریپ کردن قالب سایت های دیگران ، قالب سایت آن ها را بدون کسب اجازه از مدیر آن سایت کپی می گیرند و در سایت خودشان قرار میدهد و لوگو و نشان های مربوط به سایت قبلی را هم پاک میکنند بعد قالب را به قیمت دلخواه به فروش می گذارند.

البته جالب اینجاست که تاکید زیادی دارند که این قالب را خودشان طراحی کرده اند!!! 

یک نمونه این سایت ها را امروز دیدم و انگیزه من برای نوشتن این متن شد.

در سایتی که من دیدم انواع قالب های سایت برای فروش گذاشته شده بود. که در میان قالب ها ، قالب یک سایت خبری هم بود که البته با این که سعی شده بود تمام لوگو های سایت خبری را حذف کند از یک مورد غافل شده بود آن هم کلمه کلیدی آن سایت خبری در پایین سایت بود! و همین باعث شد تا متوجه شوم که ان قالب کدام سایت خبری است!

به هر حال این نکته را از من به یاد داشته باشید: همیشه باید زرنگ بود! (در دنیای مجازی باید از همه زرنگتر بود!)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی