وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۸
ارديبهشت ۹۲

سلام دوستان

پیام نور

در این ساعت با معرفی سایت pnusoal در خدمت شما هستم..

در pnusoal همونطور که از اسمش پیداست نمونه سوال های پیام نور قرار داده شده که اکثرا با پاسخ هستند..

طراحی این سایت بسیار زیباست و همه چیز سر جای خود قرار دارد و مثل بعضی سایت ها درهم و ورهم نیست..

فعلا نمونه سوال و جزوات و کتب رشته های کامپیوتر و سایر فامیل وابسته در سایت pnusoal موجود است و همانطور که در تصویر بالا می‌بینید در صفحه اول سایت قید شده که «نمونه سوالات تمامی رشته ها به تدریج افزوده خواهد شد».

دیگه وقتتون رو نمیگیرم بریم برای دانلود نمونه سوال ;) برای ورود به pnusoal اینجا کلیک کنید.

امیدوارم در امتحانات این ترم نمرات درخشانی بیارید!

نظرات  (۲)

سلام من نمونه سوالات تمام رشتها میخام ازاده پیام نور و سراسری 91-92 میخام اگه امکان داره
پاسخ:
سلام
به به چه اشتهایی :)
دوست عزیز من هم میخوام..!
سایت های نمونه سوال زیاد هستند و شما میتوانید اقدام به خرید یا دانلود نمایید.
در این مطلب سایتی در زمینه دانلود نمونه سوال معرفی شد اما دلیل بر این نیست که من تمام نمونه سوال های تمام رشته های دانشگاه پیام نور.. و.. رو داشته باشم.. ;)
البته میدونم چرا شما تصور کردین من تمام نمونه سوال ها رو دارم! چون عکس اول این پست رو دیدید امر بر شما مشتبه شده[!] که این وبلاگ مرکز پخش نمونه سواله اما عکس اول پست تصویری از صفحه اول سایت معرفی شده است..!

موفق باشید

با سلام،
من نیز سایت دیگری میشناسم که با عضویت در آن میتوانید به طور کاملاً رایگان نمونه سوالات درسی (در تمامی مقاطع تحصیلی) به فورمت پی دی اف دریافت کرده و یا نمونه سوال وارد نمایید. همچنین در آخر هر ماه به فعال ترین فرد نیز جایزه ای تعلق میگیرد. 
پویا و سربلند باشید. 

پاسخ:
سلام بر شما
سپاس از معرفی سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی