وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۱۹
آذر ۹۲

سلام دوستان

در خدمتتونم با اشتراک یک تجربه‌ی دیگر...

امروز میخوام به شما دوستان سایت های کوچک و بزرگی رو معرفی کنم که کارای ما رو راحت میکنن! این مجموعه ابزارها شاید به نظر کوچک و بی اهمیت جلوه بدن اما در موقع خودش بسیار کاربردی میشوند!

اولین ابزار بسیار جذاب و جالبی که میخوام معرفی کنم در مورد ساخت صفحات وب و اشتراک سورس آنلاین اون‌هاست:

> ابزار کد نویسی و اجرای کد به صورت آنلاین

سایت cssdeck

- شما در سایت بالا به راحتی می توانید کدهای css , html , js خودتون رو اجرا کنید و حتی کدهای اون‌ها رو با دیگران به اشتراک بگذارید یکی از ویژگی های دوست داشتنی این سایت عدم نیاز به ثبت نام برای انجام کار هست اما با عضویت (رایگان) میتونید از امکانات بیشتری برای کامنت گذاری و غیره استفاده کنید.

این سایت ها هم کاربردی مشابه دارن: 


> ابزار تبدیل صفحه اینترنتی به PDF

- این ابزار آنلاین با زبان فارسی همخوانی دارد و کافیست آدرس اینترنتی که میخواهید به pdf تبدیل شود را در این سایت قرار دهید و دکمه convert to pdf را فشار دهید!

- شاید از این دست سایت های در اینترنت زیاد پیدا شوند اما جدیدا سایتی رو پیدا کردم که کار این سایت من رو شگفت زده کرد! سایت دو دکمه به شما میده که در وبلاگ یا وبسایت خودتون قرار میدین که یک دکمه به نام چاپ و دکمه دیگه هم دریافت pdf نوشته است. نکته جالب توجه برای من اینجا بود که افزونه این سایت برای وردپرس رو نصب کردم و عملکرد این افزونه بسیار حرفه ای و زیبا بود. امتحانش کنید :)


> مجموعه سایت‌های ابزار کار با متن:

- با سایت‌های زیر میتوانید انواع بلاها رو سر متن بیارید! از پاک کردن فاصله های اضافی متن گرفته تا حذف خط های تکراری و ویژگی های پیشرفته‌تری مثل حذف فاصله های اضافی متن بدون از بین رفتن فاصله پاراگرافبندی آن!


> ویراستاری آنلاین

- آیا املای نوشته شما درست است! بررسی را بسپرید به سایت‌های ویراستار آنلاین:


> ابزار QR کد ساز: (qr یه نوع بارکد هست)


> ابزار دیکد کردن QR :


> ابزار ساخت فاوآیکون سایت (favicon)

- فاوآیکون (favicon) همون شکل کوچیک از آرم و نشان هر سایت/وبلاگ هست که در کنار عنوان سایت در مرورگر نشون داده میشه. شما میتوند با استفاده از سایت های زیر آرم سایت/وبلاگ خودتون رو تبدیل به فاوآیکون کنید و یا حتی فاوآیکون دلخواه خودتون رو ایجاد کنید:

> مرجعی برای دانلود رایگان هزاران طرح وکتور

- اگر شما هم مثل من عاشق طرح های وکتور هستید این سایت رو از دست ندید. در این سایت انواع وکتورهای رایگان در دسته بندی های مختلفی وجود داره که انتخاب وکتور مورد نظرتون رو آسون میکنه ضمن اینکه جستجو هم داره و به راحتی میتونید طرح دلخواه رو پیدا کنید.

    این صفحه همچنان به روز خواهد شد :)

    نظرات  (۲)

    عالی بود.
    پاسخ:
    ممنون ان‌شاءالله مفید واقع شده باشه.
    سلام خدمت شما وبلاگ‌نویس عزیز
    من یه وبلاگ درست کردم برای تبریک روز تولد وبلاگ‌نویس‌ها.
    خوب هدفم اینه که وبلاگ‌نویس‌های ایرانی بیشتر با هم در ارتباط باشن.
    اگه از کارم خوشت اومد یه سری به وبلاگم بزن و وبلاگت رو تو لیست وبلاگ‌ها ثبت کن.
    با تشکر از اینکه وقت گذاشتی و این نظر رو خوندی
    خداحافظ
    پاسخ:
    سلام بر شما دوست گرامی،
    کار خوبیست :)
    به قول خارجیا good job
    پیروز باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی