وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۳۱
شهریور ۹۵

سلام دوستان
بعد از گذشت بیش از یک سال از آخرین پست وبلاگیم در خدمتتون هستم با معرفی یک سرویس ایرانی دیگه...

پارسی جو موتور جستجوگر ساخت ایرانه که واقعا آدم از کار کردن با این جستجوگر به خودش و کشورش و مهندسینش افتخار میکنه.
در صفحه اول سایت پارسی جو به صورت خلاصه به صورت ابزارک هایی ، اطلاعاتی راجع به تاریخ امروز، آب و هوا، اخبار مهم، قیمت دلار و... رو در اختیار شما میذاره.

البته میتونید این ابزارک ها رو کم و زیاد کنید و تنظیماتی هم برای اونها تعریف کنید.
بخش هایی که برای جستجو در این جستجوگر هستند به شدت جذاب اند!
علاوه بر جستجوی معمولی که همون جستجو در همه اینترنت هست ، جستجوگر به شما امکان جستجو در گروه های خاص هم میده به این معنا که شما میتونید در اخبار، در فروشگاه های اینترنتی، در موسیقی های وب، نقشه، سایت های دانلود و... به جستجو بپردازید.

در واقع این موتور جستجوگر ایرانی با تفکیک هر حوزه جستجو برای مخاطب نتیجه دقیق تری نمایش خواهد داد!
هر بخش از این جستجوگر نیاز به کلی توضیح داره ولی من پیشنهاد میکنم خودتون امتحان کنید تا من توضیح بدم.
بدون شک پارسی‌جو مانند هر سیستم نوپایی، اشکالات و خطاهایی در جستجوها داره که امیدوارم رفته رفته با هوشمندتر شدن الگوریتم های جستجو در این جستجوگر شاهد پیشرفت های روزافزون اون باشیم.

۹۵/۰۶/۳۱
سجاد نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی