وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۲۰
خرداد ۹۸

 

سلام دوستان

این مطلب رو باید همه کسانی که گوشی سامسونگ دارن بخونن. چه اون هایی که رمزشون رو احیانا مثل من فراموش کردند و چه کسانی که فراموش نکردن.

اول این که بگم من رمز گوشی سامسونگم رو چند روز پیش یادم رفت و نوع رمز هم فینگر پرینت و هم الگو بود اما میدونید که اگه چند بار رمز رو اشتباه وارد کنید کلا فینگر پرینت یا همون باز کردن قفل با اثر انگشت از کار میفته و حتما باید رمز رو بزنید تا صفحه گوشی قفلش باز شه!

اما در ادامه در اینترنت دنبال راه حل برای رفع مشکل گشتم که دیدم تمام راه ها به ریست گوشی(بازگردانی به تنظیمات کارخانه!) ختم میشه.

و خدا رو شکر من این راه رو برای باز کردن قفل فراموش شده گوشیم انتخاب نکردم :)

وقتی که کلا ناامید شده بودم یهو یادم افتاد که من قبلا توی سامسونگ حساب ساختم یعنی سامسونگ اکانت خودم رو توی گوشی ساخته بودم و باز یادمم بود که از حسابم توی گوشی خارج هم شده بودم!

دونستن این دو نکته ای که توی جمله بالا پررنگ کردم خیلی مهمه!

بعد وارد سایت سامسونگ و قسمت حساب کاربری خودم شدم. گفتم حداقل مخاطبینمو از اینجا بکاپ بگیرم.

همینطور دنبال بخش بکاپ میگشتم که وارد صفحه ای به نام سرویس‌ها شدم، اونجا انواع سرویس ها وجود داشت که یکی از اون سرویس ها «یافتن تلفن من» بود.

با ورود به این بخش دنیا برام گلستان شد :)

چون اینجا انواع امکانات هم برای پیدا کردن گوشی گم شده، برداشتن رمز، گذاشتن رمز، بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه، زنگ خوردن گوشی و... وجود داشت. حتی با وجود خارج شدن من از حساب سامسونگم توی گوشی گزینه Unlock برام کار کرد و با زدن این دکمه، قفل گوشیم بعد از چند ثانیه به طور خودکار باز شد!

همینطور که در تصویر بالا می بینید امکاناتی که سامسونگ در اختیارتون میذاره مشخص هست و دکمه Unlock هم که من انتخاب کردم رو قرمز کردم.

پس حتما حساب کاربریتون رو در سامسونگ اکانت ایجاد کنید چون واقعا ممکنه یه روز بهش احتیاج پیدا کنید و این احتیاج منحصر به فراموشی رمز نیست، بلکه امکانات بسیار بیشتری از جمله بکاپ گیری از داده ها و مخاطبین و گالری، پیدا کردن گوشی، زنگ خوردن، ارسال پیام و تماس به گوشی و نرم افزار های ویژه گوشی های سامسونگ رو میتونید از طریق داشتن حساب سامسونگتون داشته باشید.

برای اون دسته از دوستانی که سوالشون اینه که چطور حساب سامسونگ ایجاد کنیم هم خلاصه بگم در گوشی های مختلف سامسونگ ممکنه جای ساختن حساب سامسونگ توی منوی تنظیمات فرق کنه بنابراین پیشنهاد میکنم توی اینترنت مدل گوشیتون به همراه واژه ساخت حساب سامسونگ بزنید و پیدا کنید.

البته توی سایت خود سامسونگ هم اینجا توضیح داده.

موفق باشید و امیدوارم هیچ وقت هیچ رمزی از یادتون نره :) نظر یادتون نره :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی