وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۰۳
بهمن ۹۱

دعوتنامه

سلام دوستان

هر کسی از شما دوستان دعوتنامه عضویت در سیستم وبلاگدهی بلاگ دات آی آر (دعوتنامه بیان (دعوتنامه عضویت در سیستم وبلاگدهی blog.ir )) رو می خواید اگر دارای شرایط زیر هستید در نطرات اعلام کنید تا برای شما دعوتنامه عضویت ارسال کنم.

شرایط:

1- باید قبلا در یک سیستم وبلاگدهی دیگر عضو بوده باشید و عمر وبلاگ قبلی شما حداقل یک سال باشد.

2- در وبلاگ قبلی که داشته اید به طور میانگین هر ماه حداقل سه پست داشته باشید.

3- وبلاگ قبلی شما باید پیرامون موضوعات زیر باشد:

- آی تی و کامپیوتر -وب -اسلامی -علمی (علوم پایه)

لطفا کسانی که موضوع وبلاگ قبلی آن ها سیاسی(با هر گرایشی) بوده است درخواست دعوتنامه ندهند که به هیچ وجه دعوتنامه ارسال نخواهد شد!!

----

* به درخواست هایی که به صورت «ارسال نظر به صورت خصوصی» انجام شود پاسخی داده نخواهد شد.

* حتما ایمیل خود را با دقت وارد کنید. [دعوتنامه به ایمیل شما ارسال می‌شود.]

۹۱/۱۱/۰۳
سجاد نجفی

نظرات  (۶۶)

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۶ مهدی یاوری
دعوت نامه می خواهم
پاسخ:
دعوتنامه میخواید.. شرایط گرفتن دعوتنامه رو دارید؟
باسلام

اگه امکان داره برای من دعوت نامه بفرستین

قبلا در 40sotoon وبلاگ اقتصادی داشتم که بیش از یک سال بود اما سایت چهل ستون که بسته شد اونم از بین رفت

درباره علم اقتصاد می نوشتم

دانشجوی ارشد
پاسخ:
سلام بر شما دوست گرامی؛
دعوتنامه ارسال شد.
اما حتما آدرس وبلاگی را که ساختید برای من ارسال کنید.
یا علیــ..
سلام
ممنون میشم یک دعوتنامه برای من بفرستید
وبلاگ و سایت داشتم و دارم
بیشتر تو فضای مذهبی هستم
می خوام خودم شروع به نوشتن مطالب کنم
تشکر
پاسخ:
سلام و درود بر شما
ارسال شد.
موفق باشید
/آدرس وبلاگی که در blog.ir ساختید را برای من ارسال کنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
اگر برای شما مقدور است دعوت نامه را برایم بفرستید
وبلاگ نداشتم اما سایت داشتم با اکثر مدیریت محتوا هم کار کردم
باتشکر از شما

***** * **** **** ********** *** *******
******** **** ***** ***** ***


پاسخ:
با سلام و تبریک سال جدید؛
دعوتنامه ارسال گردید
حتما آدرس وبلاگی که ساختید را برایم بفرستید
موفق باشید

سلام آقا سجاد خسته نباشی

من دانشجوی کارشناسی ارشد عکاسی در پردیس هنر تهران هستم. چند هفته است که تصمیم دارم یه وبسایت شخصی راه اندازی کنم ولی به دلیل مشکل مالی هنوز موفق نشده ام، اما امروز وقتی که وبلاگـ جذاب و مطالب مفید شما را به عنوان یک دانشجو فعال مشاهده کردم تصمیم گرفتم در سیستم وبلاگدهی بیان ثبت نام کنم ولی متاسفانه متوجه شدم که بدون دعوتنامه نمیتونم ثبت نام کنم.

 

به همین دلیل از شما خواهشمندم در صورت امکان واسه من هم دعوتنامه ارسال کنید.

 

سپاسگزارم

پاسخ:
سلام بر شما دوست گرامی؛
خوشحالم دوستانی چون شما دارم..
دعوتنامه ارسال شد..
لطفا وقتی وبلاگ شخصی تان را راه انداختید آدرسش را برایم بفرستید تا از مطالب وبلاگ شما بهرمند شوم..

موفق باشید
باسلام.

فربد گلشنی هستم مدیر تیم برنامه نویسی همیار : hamyar.org
 سایتم هم که همون.

موفق باشید
پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز؛
ارسال شد.
لطفا وقتی وبلاگتون رو راه انداختید آدرسشو همین جا تو نظرات بنویسید تا من و دوستان دیگر هم از مطالب وبلاگتان بهره ببریم..
در پناه حق
سلام دوست عزیز ، ممنون میشم برای بنده هم به ایمیلم ارسال کنید
سوابق بنده : دارای 2 سایت در مورد موبایل و سیستم عامل موبایل
مدیر بیش از 10 سایت و انجمن معروف ایران در زمینه موبایل و گجت
از جمله : Mobilestan.Net - Opda.ir - Ospda.ir - and-roid.ir - i-phone.ir  و ...

ممنون
سلام
اگه میشه برای منم بفرست .
از اون موقع که 40 ستون بسته شده دارم دیوونه میشم .
موضوع وبلاگم اجتماعی بود . یادش به خیر ...........
سلام
با اجازتون از سال 87 وبلاگم رو دارم
اگر دعوتنامه رو برام بفرستید منون میشم
پاسخ:
سلام
اجازه ما هم دست شماست! :)
خوشحال میشم وقتی وبلاگ جدیدتون برپا شد آدرسشو برام بفرستید.
ارسال شد.

موفق باشید
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۹ محمد روغنی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لطفا به من هم یکی بده
***********************
oldanimations.blogfa.com
پاسخ:
یکی بسه؟ تعارف نکن.. ;-)
برات فرستادم..
آدرس وبلاگی که ساختی رو همین جا بنویس تا دوستان استفاده کنن
موفق باشی :-)
سلام دوست گرامی 
اگر امکانش هست یک دعوتنامه هم برای من ارسال کنید 
قبلا یک وبلاگ وردپرسی روی هاست رایگان ByteHost(که گیگفا هم نماینده اون هست) داشتم ولی به دلیل امنیت نداشتن میخواستم به یه جای امن منتقلش کنم . البته الان داون هستش به دلیل یه سری مشکلات.
پاسخ:
سلام بر شما
ارسال شد
موفق باشید
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۸ شایان اهوازی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اگرر ممکنه به این ایمیل بفرستید ******************
پاسخ:
متن و شرایط رو خوندید؟!
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۰ مهدی سالاری
سلام علیکم ;
بنده چندین سال با سیستم وردپرس بر روی سرویس بلاگهااا وبلاگ داشتم با آدرس mahdi-salari.ir موضوعات بیشتر آی تی و تحت وب رو دنبال می کردم . 
در صورت امکان برای بنده دعوتنامه ارسال نمائید . با تشکر
پاسخ:
علیک السلام و رحمة الله
ارسال شد.
موفق باشید
سلام . اگه لطف کنید برای بنده هم ارسال کنین ممنون میشم. این آدرس وبلاگ های بنده است.
شرایط ذکر شده رو هم فکر کنم دارا باشم ;)
http://weblogbaz.ir
http://blogtips.mihanblog.com

پیروز باشید
پاسخ:
سلام دوست گرامی؛
ارسال شد
سرافراز باشید
با درود
لطف کنید یک دعوتنامه نیز به من بدهید
فکر کنم شرایط مذکور رو هم دارم.
آدرس وبلاگها:
http://graphic-tutorial-ali.persianblog.ir/
http://befarma-bazi.samenblog.com/
پاسخ:
درود
ارسال شد.
موفق باشید :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام .
اگه میشه یک دعوتنامه برای من بفرستید
قبلا در هاست رایگان (xzn.ir)با ورد پرس و جوملا کار می کردم ولی به دلایلی تصمیم گرفتم  در بلاگ دات آی آر وبلاگ بزنم.
آدرس ایمیل:************************
پاسخ:
سلام بر شما
ارسال شد
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۰ مسعود شامری
با سلام
اگه لطف کنید برای بنده هم دعوتنامه ارسال کنید ممنون می شوم.
آدرس وبلاگ بنده به نام انعکاس: http://www.shameri.blogfa.com
با تشکر
پاسخ:
سلام بر شما
ارسال شد
سلام - دعوت نامه میخوام.
من در مورد ساخت موسیقی با رایانه و سخت افزار های صوتی کامپیوتر مثل کارت صدا و پردازنده ها و... وبلاگ داشتم.
پاسخ:
سلام
پیام سیستم:
  • این کاربر قبلا ثبت نام کرده است

سلام علیکم 

اگر ممکنه برای بنده دعوتنامه بفرستید

تصمیم دارم وبلاگ دانشگاهی هم ورودی هایم را به بیان منتقل نمایم

متشکرم

پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله

پیام سیستم:
  • این کاربر قبلا ثبت نام کرده است

با سلام 
من قبلا دو وبلاگ گروهی داشتم و موضوعات علمی وسرگرمی گذاشته بودم اما به دلیل شروع شدن دوران امتحانات وبلاگ ها ارا حذف کردیم من زحمات زیادی کشیده بودم .لطفا اگه امکان دارد برای من یک کد دعوت نامه بفرستید.
با تشکر
 
پاسخ:
سلام بر شما
ارسال شد
با سلام از این که دعوت نامه به من فرستادید ممنونم ولی وقتی میرم باز می کنم متنی داخل پیام نیست لطفا راهنماییم کنید...
با سپاس
پاسخ:
سلام بر شما
ما به متن پیام دسترسی نداریم.
فقط یه جا داره که نام شما و ایمیلتون رو وارد می کنیم و دکمه ارسال دعوتنامه رو میزنیم. حالا این که توش چی بوده با ما کاری نیست :)
اما فکر کنم توش یه لینک باشه که باید روش کلیک کنید.
من دوباره دعوتنامه رو براتون ارسال میکنم اما اگر باز هم مشکل داشت از دست من کاری بر نمیاد و شما باید با شرکت بیان در تماس باشید.
صفحه ارتباط با شرکت بیان:
http://id.bayan.ir//bayan/contact
موفق باشید
سلام دوست عزیز
من فرهاد یحیی بیگی هستم تو اورژانس تهران کار می کنم اگه ممکنه دعوتنامه بلاگ دات آی ار رو داشته باشم . برای وقایع نگاری اورژانس می خواهم.
اگه شد ممنون میشم.
این صفحه رو ببینید چپیه منم.
http://www.tehran115.ir/index.aspx?siteid=105&pageid=14869&newsview=89185
پاسخ:
سلام دوست گرامی
با افتخار ارسال شد.
موفق باشید
سلام آقا سجاد
امکانش هست برای من یه دعوت نامه بفرستین.
با تشکر ممنون از لطفتون.
پاسخ:
سلام آقا مهدی
خطا میده:
  • این کاربر قبلا ثبت نام کرده است

سلام. من دانشجوی هنرم. تو مجتمع فنی م عکاسی می خونم. قبلا نزدیک سه سال تو بلاگفا وبلاگ ادبی مینوشتم. الان تو اینستاگرام و تامبلر صفحه دارم ولی می خوام یه کار حرفه ای تر انجام بدم. اگه برام دعوتنامه بفرستین ممنون میشم. وگرنه که باز دنبالش می گردم.
پاسخ:
سلام بر شما،
وگر نه دنبالش میگردم!! دنبال کی میگردی :دی
منو تهدید میکنی!! منو! :)
فرستادم داداش اما این نکته اخلاقی از من هدیه به شما: هیچ وقت کاراتو با تهدید پیش نبر چون همه مثل من خوش اخلاق نیستن.. همیشه با خوش‌رویی کارا زودتر و بهتر پیش میره.. میگی نه امتحان کن ;)
دعوتنامه ارسال شد
موفق باشی
سلام دوست عزیز
برای شروع کار در جبهه جنگ نرم احتیاج به وبلاگ با سرعت لود بالا داریم
اگر امکانش هست برای من هم یک دعوت نامه ارسال کنید.
باتشکر
قرارگاه سایبری یادآوران ظهور
پاسخ:
سلام بر شما
متاسفانه امکان ارسال دعوتنامه به شما وجود ندارد.
سرعت بلاگفا هم بالا است.
موفق باشید
سلام، من برای ارتباط با دانشجویان و قرار دادن منابع مقالاتم در اینترنت نیاز به یک بلاگ خوب و زیبا دارم. لطفا برای من هم یک دعوت نامه بفرستید. ممنون.

پاسخ:
سلام
ارسال شد.
سلام خسته نباشین ممنون میشم یک دعوتنامه واسه من هم بفرستید
اجرتون با امام زمان
پاسخ:
سلام و سپاس
شرایط رو مطالعه فرمودید؟!
ایمیلتون رو هم که اشتباه نوشتید!!
سلام من دو سال هست که وبلاگ می نویسم
کد دعوت نامه برای بلاگ نیاز دارم
ممنون
پاسخ:
سلام دوست گرامی؛
ارسال شد.
موفق باشید

سلام

منم دعوتنامه میخوام یدونه

پاسخ:
سلام
شما تو کدوم صف ایستادی :) یکی‌ها
برادر شما احتمالا قبلانا وبلاگ داشتی؟ اصلا شرایط رو مطالعه فرمودی؟!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۰ فردین مظهرپور

سلام و عرض ادب . بنده دبیر ادبیات فارسی آموزش و پرورش هستم ، در باب ادب زیبای پارسی چند سالیست که قلم فرسایی کرده‌ام  ، ولی متاسفانه مجال نشر آن‌ها در فضای مجازی برایم میسر نبوده است ! _ با مدیریت سیستم محتوا و راه اندازی وبلاگ و سایت آشنایی دارم ، از طرف دیگر نیز تعدادی  از دست نوشته‌هایم در مجلات رشد ادب فارسی در سالیان گذشته به چاپ رسیده است _  /  بنده هفته‌ی گذشته از طریق سایت بلاگ اقدام به درخواست دعوت نامه نیز کرده‌ام و تا حال دریافت نکرده‌ام ، لذا خواهشمندم در صورت امکان دعوت نامه‌ برای بنده ارسال بفرمایید . با سپاس فراوان مظهرپور

پاسخ:
سلام بر شما دبیر محترم؛
دعوتنامه برای شما ارسال شد.
موفق باشید
۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۴ سلمان صافی
سلام. قبلا مدتها وبلاگ داشتم. اما به دلایلی از جمله تغییر ذائقه ام در نوشتن یه وبلاگ جدید راه انداختم. البته عمر وبلاگ جدیدم به یک سال نمیرسه. در هر صورت اگر مقدوره خوشحال میشم برام یه دعوت نامه ارسال کنید.

پاسخ:
سلام بر شما
قبلا برای شما دعوتنامه ارسال شده و دیگه سیستم برای شما دعوتنامه ارسال نمیکنه.
موفق باشید
سلام. خسته نباشید من مدیر مرجع بازیهای شبیه ساز هستم .

Simulatorgame.ir و forum.simulatorgame.ir میخوام برای خواهرم وبلاگ در سرویس blog.ir بزنم و به دعوت نامه نیاز دارم. ممنون میشم برای من هم ارسال کنید.

با تشکر
پاسخ:
سلام بر شما
سلامت باشید..
ارسال شد.
موفق باشید
۲۰ آبان ۹۲ ، ۰۸:۲۱ حسین عرب جعفری
قبلا در لوکس بلاگ وبلاگی با همین عنوان داشتم با بیش از 3000 مطلب مفید و جذاب ولی به علت شغل مخصوص مجبور به حذف آن شدم.
پاسخ:
دعوتنامه ارسال شد.
موفق باشید
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ محسن عسگرپور
با سلام و خسته نباشید به شما عزیز
و تشکر از وبلاگ خوبتون
میخواستم یه وبلاگ در مورد پرورش درختان بونسای در وبلاگ دات آی آر  بسازم که نیازمنده دعوت نامه است
ممنون میشم برام بفرستید
مخلص
پاسخ:
با سلام و درود بر شما دوست گرامی؛
 ممنون
دعوتنامه ارسال شد.
موفق باشید
۱۹ آذر ۹۲ ، ۰۷:۰۷ محسن عسگرپور
ممنون عزیزم
لطف کردید
پاسخ:
خواهش میکنم
قابلی نداشت.
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۹ سعید درویش
سلام و خسته نباشید میگم.

دوست عزیز اگر امکانش هست برای بنده هم دعوتنامه ارسال کنید. در رابطه با تجره در این زمینه هم باید بگم که قبلا forum علمی به ادرس stedrika.com داشتم که متاسفانه به خاطر کمبود زمانی که از جهت دانشگاه و ... برام پیش اومد مجبور به حذف اون شدم.

با تشکر، موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام بر شما دوست گرامی؛
پیام سیستم:
  • قبلا به این کاربر دعوتنامه ارسال شده است

درود بنده قبلا چند وبلاگ داشتم با مضامین مختلف که شرایط رو داشته ولی پاکشون کردم..این اخرین وبلاگم هست که گذاشتم.خودتون ببینید که شرایط رو داره یا خیر.ممنون میشم
پاسخ:
دعوتنامه برای شما ارسال شد.
سلام و خسته نباشید .
آدرس وبلاگ مو گذاشتم  می تونید ببیند .
فکر کنم شرایطشو داشته باشم .
منتظرتون هستم .
پاسخ:
سلام و سپاس
دعوتنامه ارسال شد.
پیروز باشید
سلام لطفا اگر امکان دارد برایم دعوتنامه بفرستید
در زمینه it فعالیت میکنم.
پاسخ:
سلام
ارسال شد.
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۱ مسعود محمدی
سلام عرض شد
در صورت امکان یه دعوت نامه برای من ارسال میکنید

پاسخ:
سلام بر شما
ارسال شد.
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۴ سید صادق دارابی
باعرض سلام خدمت دوست عزیزم سجاد جان با ارزش پوزش ازشما من یک دعوتنامه برای وبلاگ موسیقی ملی میخواستم باعث سرفرازی ما می شود اگر این فرصت را به ما بدهید
پاسخ:
سلام بر شما دوست گرامی
ضمن عرض پوزش فراوان، شما واجد شرایطی که عرض کردم نیستید.
پیروز باشید
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۰ حسین ریحانی
با سلام
بنده در زمینه مقالات تخصصی کامپیوتر و نقد و آسیب شناسی فیلم فعالیت می کنم. سایت شخصی ام را برایتان قرار داده ام. همچنین وبلاگ قدیمی ام نیز به آدرس زیر می باشد:
reyhaninote.blogfa.com
پاسخ:
سلام بر شما
از آشنایی با شما خوشحالم
دعوتنامه ارسال شد.
پیروز باشید
سلام  کددعوت نامه  من  چی شد چجوری وبلاگ درست  کنم
پاسخ:
سلام دوست گرامی.
شرایط رو داشته باشید در خدمت هستم.
با سلام و درود خدمت اقا سجاد عزیز

دوست عزیز بنده قبلا 1 مدت در زمینه ای تی کامپیوتر و  موبایل در میهن بلاگ وبلاگی داشتم و مدتی بعد در وبلاگی در بلوگفا در زمینه مطالب درسی دانشگاهی مربوط به رشته خودم  مهندسی پزشکی فعالیت داشتم  الانم باا توجه ب امکانات سایت بلاگ علاقه مند شدم  فعالیتی جدید و نو در زمینه فعالیت های  خودم و دوستام  در هلال احمر  با عکس نشر کنیم 

ممنون میشم دعوت نامه ای برای بنده ارسال نمایید 

با تشکر و سپاس 
پاسخ:
سلام و درود بر شما دوست گرامی؛
دعوتنامه ارسال شد.
موفق و پیروز باشید
سلام اقا سجاد. 
من مدتها قبل وبلاگ نویس بودم هم در زمینه کشاورزی و هم مدیریت . مدتیه با بیان اشنا شدم و به دلم نشت. به همین جهت تصمیم دارم تا ادامه فعالیتم را اینجا سپری کنم و بسیار متشکر خواهم شد اگر کد دعوتنامه را برای بنده نیز ارسال کنید. 
وبلاگ های قبلیم یکی در بلاگفا بود به ادرس agriextension.blogfa.com
و بعدی در بلاگ اسکای که البته الان دیگه توسط دوست دیگه ای مدیریت میشه به ادرس mbaonline.blogsky.com
متشکرم

پاسخ:
سلام بر شما
دعوتنامه ارسال شد.
نوشته زیر رو هم حتما مطالعه کنید:
http://snajafi.blog.ir/1392/12/20/how-do-professional-blogging

اقا سجاد سلام.

دست گلت درد نکنه م دعوتنامه را گرفتم و وبلاگ رو راه انداختم اسمش برنده است و ادرسش http://barandeh.blog.ir/ .امیدوارم قابل بدونین و بعد از این همراهی کنید. راستی لینک شما را قرار دادم.

باز هم متشکرم.

پاسخ:
سلام دوست گرامی؛
خوشحالم که به جمع کاربران سیستم بیان (blog.ir) پیوستید.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
موفق باشید
سلام. ممنون میشم دعوت نامه‌ی بلاگ را برام بفرستین.
پاسخ:
سلام بر شما؛

پیام سیستم:
  • این کاربر قبلا ثبت نام کرده است


۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۹ احسان نورالدین
سلام خدمت شما دوست عزیز

من به صورت حرفه ای 1 سال بلاگ نویس و 2 سال هم انجمن داشتم که موضوعات هر دو ورزشی بوده.ولی بنا به دلایلی دیگه تصمیم به ادامه تو این زمینه نداشتم تا این که وبلاگ یکی از دوستان رو دیدم ( einlam.blog.ir ) و از سیستم بلاگ.ir خوشم اومد.خواستم ببینم اگر امکانش هست برای ما هم یک دعوت نامه بفرستید.
پاسخ:
سلام بر شما دوست گرامی
پیام سیستم:
قبلا به این کاربر دعوتنامه ارسال شده است
سلام یه دعوتنامه میخواستم .2سال به صورت حرفه ای دارم وبلاگنویسی میکنم الانم تو بلاگفا مشغولم.توضیحات نمیخواد یه سر بزنی امارو رتبه الکسا دستت میاد.
پاسخ:
سلام بر شما
دعوتنامه ارسال کردید.
در واقع بلاگ بهترین مکان برای وبلاگنویسان حرفه ای هست. یکی از مواردی که بسیار قابل توجه است همین فضای اختصاصی برای هر وبلاگه که از طریق کادر نوشتن مطلب جدید با چند حرکت ساده میشه در فضای اختصاصی وبلاگ آپلود و در نوشته قرار داد.
پیروز باشید
سلام
اگر امکانش هست برای بنده هم دعوتنامه بفرستید
بیشتر از 2 سال هست که تو زمینه های فرهنگی و مذهبی فعالیت می کنم
با تشکر
پاسخ:
با سلام
دعوتنامه ارسال شد.
موفق باشید
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۷ مهدی یار سرخه
با سلام . اگه میتونید یه دعوت نامه برای بنده نیز بفرستید . برای یه کانون فرهنگی میخوام حدود 2 سال هم فعالیت فرهنگی با سایت teh-tolo.ir انجام میدم .
پاسخ:
سلام بر شما
دعوتنامه ارسال شد.
با سلام
شرایط را دارم
در صورت توان دعوت نامه را برای من بفرستید.....
پاسخ:
با سلام
دعوتنامه ارسال شد.
موفق باشید

من میخوام وبلاگ با موضوعات سیاسی راه اندازی کنم نیازی هم به دعوتنامه شما ندارم !

مسخره ها، شرط و شروط میذارن

پاسخ:
مختاریم :)
سلام تمام شرایط رو دارم اگه میشه لطف کنید برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
سلام .
تمام شرایط رو دارید که نشد حرف... مستندات ارائه بدید :)
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۱ حمید رضا احسانی
سلام

من برای ساختن یک وبلاگ نیازمند دعوت نامه هستم مطالب را آماده کردم ولی ... ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ:
سلام
طبق شروطی که بنده گذاشتم باید پیش از این وبلاگ داشته باشید تا بتوانید دعوتنامه دریافت نمایید.
با سلام.
من وبلاگ فوق رو سال 87 همین موقعها ساختم و خوشبختانه تابحال مرتبا به روز شده.
حالا قصد دارم با توجه به اینکه به امید خدا تحصیلاتم رو در مقطع ارشد بزودی شروع میکنم یک وبلاگ وزین در این زمینه راه اندازی کنم که به مشکلاتی برخوردم. بنظرم اومد که این سایت، از همه سایتهای وبلاگ محیط علمی تری فراهم میکنه.
باتوجه به اینکه قصدم این بود که از شنبه طبق یک برنامه مشخص کار وبلاگ رو شروع کنم بسیار ممنون خواهم شد اگر تا فردا -جمعه- دعوتنامه رو برام ارسال کنید.
با تشکر
پاسخ:
با سلام
دعوتنامه شما آمادس بیاین دم در تحویل بگیرین :) (داخل ایمیلتون مقصود بود ;) )
جناب نجفی عزیز.
بسیار ممنونم که به این سرعت دعوتنامه رو ارسال کردید و نگرانیم رو برطرف!
آدرسم رو هم نوشتم. امیدوارم با همراهی دوستان خوبی چون شما بتونم وبلاگ مفیدی داشته باشم...
پاسخ:
جناب جعفری بزرگوار؛
قابلتون رو نداشت.
آدرس وبلاگ جدیدتون رو در وبلاگ قدیمی‌تون هم لطف کنید قرار بدید تا بازدیدکنندهاتون مطلع باشن. :)
موفق باشید
سلام
خواهشا یه دعوتنامه برای من بفرستین ممنونم
ادرس سایتم همه که ساختم matlabsara
پاسخ:
سلام
پاسخ سیستم:
  • قبلا به این کاربر دعوتنامه ارسال شده است

سلام اگه زحمتی نیست برای منم بفرست 8 سالی میشه وبلاگ نویسم
پاسخ:
سلام
با توجه به این که ایجاد وبلاگ در blog.ir نیازی به دعوتنامه ندارد، امکان ارسال دعوتنامه جدید وجود ندارد.
سلام مجدد
بله پیشنهاد خوبی بود.محض اطلاع شما آدرس وبلاگ چدیدم رو در وبلاگ شخصیم قرار دادم...
پاسخ:
سلام بر شما
ممنون :)
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۳ عرفان میان محله
لطفا برای من هم بفرستید من وبلاگ acm دانش اموزی و مطالب المییاد کامییوتری دارم
اینم ادرسش
http://ioiolympiad.blogfa.com/

پاسخ:

توجه: با توجه به این که ایجاد وبلاگ در blog.ir نیازی به دعوتنامه ندارد، امکان ارسال دعوتنامه جدید وجود ندارد.

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۲ عرفان میان محله
راستی اکانتم : erfanmi
پاسخ:

توجه: با توجه به این که ایجاد وبلاگ در blog.ir نیازی به دعوتنامه ندارد، امکان ارسال دعوتنامه جدید وجود ندارد.

۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۸ بهزاد صادقی
لطف کنید و دعوتنامه ای هم برای من ارسال کنید
واقعا نیاز دارم

پاسخ:

توجه: با توجه به این که ایجاد وبلاگ در blog.ir نیازی به دعوتنامه ندارد، امکان ارسال دعوتنامه جدید وجود ندارد.

با سلام
بنده دانشجوی کامپیوتر هستم.سال بعد قصد ادامه تحصیل در خارج از  کشور دارم.تمایل دارم وبلاگ شخصی علمی داشته باشم.سابقه زیادی در وبلاگ و اینترنت دارم و برنامه نویسی هم مشغول هستم.
با تشکر
پاسخ:
سلام حمید جان،
عضویت در بلاگ بیان دیگه دعوتنامه ای نیست و محدودیتی برای ثبت نام وجود نداره.
به سایت blog.ir برو و ثبت نام کن.
موفق باشی
سلام وخسته نباشید
دعوت نامه میخواستم تابقیه روبه وبلاگ خودم دعوت کنم اگه این کاروانجام بدین ممنون میشم ازشما
پاسخ:
سلام و سپاس
ثبت نام در بلاگ بیان اکنون رایگان هست. نیازی به دعوتنامه ندارد. (سیستم دعوتنامه در این وبلاگدهی غیرفعال شده است)
سلام برای منم دعوت نامه ارسال کنید موضوع ورزشی ممنون.
پاسخ:
سلام . دعوتنامه اکنون نیاز نیست .
ثبت نام آزاد شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی